3 רעיונות לתוכן שתמיד עובד

3 רעיונות לתוכן שתמיד עובד

כולם כבר יודעים שתוכן מניע את העולם, אבל מה עושים כשהמוזה שובתת והראש ריק? הנה 3 רעיונות לפוסטים, שכמעט תמיד עובדים נהדר

מעיין כהן רוזן

כל בעל עסק היום כבר יודע, שחלק נכבד מאד משיווק דיגיטלי מוקדש ליצירת תוכן – החל מפוסטים לפייסבוק ועד יצירת סרטוני וידאו ליוטיוב או מאמרים לבלוג. 

אבל מה עושים כשהמוזה שובתת, הראש ריק וקשה למצוא רעיונות לכתיבה?

במאמר זה אני רוצה להציע 3 רעיונות לפוסטים, שכשהם עשויים טוב, הם כמעט תמיד עובדים נהדר. סביר להניח שכל מי שעוסק בתוכן באופן יומיומי כותב תכנים כאלה כבר בעיניים עצומות, אבל אנחנו כאן כדי לעזור גם למי שעושה את צעדיו הראשונים, וחש מחסום כתיבה קל 🙂 אז ככה:

1.מדריכים.

 או כמו שהם נקראים בלעז, מדריכי How To. כמובן שאנחנו יכולים לכתוב מדריך רק על נושא שאנחנו באמת מבינים בו, אחרת אין לו שום טעם . מדריכים טובים באמת הם אלה שמשלבים ערך מוסף יחד עם המלצות על מוצרים, שמשתלבות בטקסט בצורה הרמונית וטבעית. דוגמאות:

>> איך להתאפר כמו מקצוענית – שילוב של טיפים לאיפור עם המלצות על מברשות, פריטים שווים וכו’.

>> איך בונים אתר לבד – שילוב של הדרכה צעד אחר צעד להקמת אתר, תוך המלצות על אחסון, דומיין, תוספים, תבניות, תוכנות וכו’.

2. רשימות.

הסוג הזה של התוכן כבר כל כך נפוץ, שהוא קצת יצא מהאף, אני מודה. אבל כשהוא עשוי היטב ובצורה מדויקת, הוא עדיין עובד נהדר. מה זה אומר? שהוא צריך להיות ממוקד, נישתי ומותאם בול לקהל היעד. דוגמאות:

>> 7 פריטים שאת חייבת בארון בחורף הקרוב – אם אני אכתוב טקסט כזה, הוא לא יעניין אף אחד, כי כל מה שיש לי בארון זה סמרטוטים. אבל אם את (או אתה) מובילי דעה בתחום האופנה ואתם מסוג האנשים שתמיד שואלים אותם “מאיפה החולצה? מאיפה המגפיים?”, סביר להניח שהקהיל שלכם יקבל את ההמלצות שלכם בזרועות פתוחות. עוד וריאציות לאותה רשימה:

>> 7 הפריטים הכי שימושיים בארון שלי
>> 7 הפריטים שהכי שווה לקנות בבלק פריידי
>> 7 פריטים מעלפים לחורף עד 150 שקל!

וכו’ וכו’… החליפו את האופנה בתחום החזק שלכם, וקיבלתם אינספור רעיונות.

3. סקירות.

נסיים בסוג תוכן אהוב, שלדעתי האישית מתאים למוצרים קצת יותר גדולים ויקרים (למרות שסקירות על מוצרי איפור הן גם מאד פופולאריות). כדי לכתוב סקירה טובה לא מספיק להבין בנושא הכללי, צריך גם ניסיון ספציפי במוצר שאותו סוקרים. למשל:

>> סיר אידוי מדגם XYZ: יתרונות וחסרונות. חשוב שהסקירה תהיה כמה שיותר אותנטית, ולא תכלול רק שבחים והתפעלות. אל תפחדו לכתוב גם חסרונות, כי לפעמים, תתפלאו, מה שהוא חסרון עבורכם, לא ממש מטריד אחרים. עוד וריאציות:

>> סיר אידוי לעומת מחבת: השוואה – סקירה כפולה עם השוואה ומסקנה בסופה, אפילו עוד יותר טוב.

ואפשר גם לשלב רשימה עם סקירה, בסגנון:

>> 3 מנות מנצחות שהכנתי בסיר אידוי.

בהצלחה!

אהבתם את המאמר?

הירשמו לניוזלטר שלנו ותהיו מעודכנים תמיד!

יצירת קשר

יש לכם שאלה? זקוקים להצעת מחיר? כתבו לנו ונחזור בהקדם

אודות

אנו מספקים מעטפת דיגיטלית מקיפה לעסקים, משלב אפיון אתר או דף נחיתה והקמתו, אסטרטגיית תוכן, הפצה במדיה החברתית, קמפיינים ממומנים, יצירת תוכן ויזואלי ועוד

פתיחת קריאה

השירות מיועד ללקוחות קיימים בלבד