3 רעיונות לתוכן שתמיד עובד

כל בעל עסק היום כבר יודע, שחלק נכבד מאד משיווק דיגיטלי מוקדש ליצירת תוכן – החל מפוסטים לפייסבוק ועד יצירת סרטוני וידאו ליוטיוב או מאמרים לבלוג. 

אבל מה עושים כשהמוזה שובתת, הראש ריק וקשה למצוא רעיונות לכתיבה?

במאמר זה אני רוצה להציע 3 רעיונות לפוסטים, שכשהם עשויים טוב, הם כמעט תמיד עובדים נהדר. סביר להניח שכל מי שעוסק בתוכן באופן יומיומי כותב תכנים כאלה כבר בעיניים עצומות, אבל אנחנו כאן כדי לעזור גם למי שעושה את צעדיו הראשונים, וחש מחסום כתיבה קל  אז ככה:

1.מדריכים

 או כמו שהם נקראים בלעז, מדריכי How To. כמובן שאנחנו יכולים לכתוב מדריך רק על נושא שאנחנו באמת מבינים בו, אחרת אין לו שום טעם . מדריכים טובים באמת הם אלה שמשלבים ערך מוסף יחד עם המלצות על מוצרים, שמשתלבות בטקסט בצורה הרמונית וטבעית. דוגמאות:

>> איך להתאפר כמו מקצוענית – שילוב של טיפים לאיפור עם המלצות על מברשות, פריטים שווים וכו'.

>> איך בונים אתר לבד – שילוב של הדרכה צעד אחר צעד להקמת אתר, תוך המלצות על אחסון, דומיין, תוספים, תבניות, תוכנות וכו'.

2. רשימות

הסוג הזה של התוכן כבר כל כך נפוץ, שהוא קצת יצא מהאף, אני מודה. אבל כשהוא עשוי היטב ובצורה מדויקת, הוא עדיין עובד נהדר. מה זה אומר? שהוא צריך להיות ממוקד, נישתי ומותאם בול לקהל היעד. דוגמאות:

>> 7 פריטים שאת חייבת בארון בחורף הקרוב – אם אני אכתוב טקסט כזה, הוא לא יעניין אף אחד, כי כל מה שיש לי בארון זה סמרטוטים. אבל אם את (או אתה) מובילי דעה בתחום האופנה ואתם מסוג האנשים שתמיד שואלים אותם "מאיפה החולצה? מאיפה המגפיים?", סביר להניח שהקהיל שלכם יקבל את ההמלצות שלכם בזרועות פתוחות. עוד וריאציות לאותה רשימה:

>> 7 הפריטים הכי שימושיים בארון שלי
>> 7 הפריטים שהכי שווה לקנות בבלק פריידי
>> 7 פריטים מעלפים לחורף עד 150 שקל!

וכו' וכו'… החליפו את האופנה בתחום החזק שלכם, וקיבלתם אינספור רעיונות.

3. סקירות

נסיים בסוג תוכן אהוב, שלדעתי האישית מתאים למוצרים קצת יותר גדולים ויקרים (למרות שסקירות על מוצרי איפור הן גם מאד פופולאריות). כדי לכתוב סקירה טובה לא מספיק להבין בנושא הכללי, צריך גם ניסיון ספציפי במוצר שאותו סוקרים. למשל:

>> סיר אידוי מדגם XYZ: יתרונות וחסרונות. חשוב שהסקירה תהיה כמה שיותר אותנטית, ולא תכלול רק שבחים והתפעלות. אל תפחדו לכתוב גם חסרונות, כי לפעמים, תתפלאו, מה שהוא חסרון עבורכם, לא ממש מטריד אחרים. עוד וריאציות:

>> סיר אידוי לעומת מחבת: השוואה – סקירה כפולה עם השוואה ומסקנה בסופה, אפילו עוד יותר טוב.

ואפשר גם לשלב רשימה עם סקירה, בסגנון:

>> 3 מנות מנצחות שהכנתי בסיר אידוי.

בהצלחה!

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

הפייסבוק שלנו

מאמרים מעניינים

סרטונים אחרונים

Device Slider

אודותינו

סוכנות דיגיטל יצירתי הוקמה על ידי מעיין כהן-רוזן בשנת 2017, ומספקת לבעלי עסקים מכלול שירותים בתחום הדיגיטל – משלבי מיתוג ראשוניים ועד תחזוקת אתרים וניהול נכסים דיגיטליים. 
אנו מתמחים בבניית אתרים ועמודי נחיתה על פלטפורמת וורדפרס, וביצירת אסטרטגיית תוכן הוליסטית, עם התמחות מיוחדת בווידאו ואנימציה.
בנוסף אנו מספקים שירותים ליצירת קורס דיגיטלי, משלב גיבוש הקונספט ועד הצילום, עריכה והפצת המוצר המוגמר. 
מעיין כהן-רוזן היא עיתונאית טכנולוגיה לשעבר, ולצידה עובדים אנשי מקצוע מתחומים שונים, ובהם מעצבים גרפיים, מתכנתים ומומחי PPC.