שיווק באמצעות תוכן: הטרנדים הבולטים ל-2021

משווקים באמצעות תוכן? פוזלים לכיוון יוטיוב ומשתעשעים במחשבה לפתוח ערוץ? עצרו.

ניל פאטל (Neil Patel) הוא אחד האנשים המפורסמים ביותר בעולם ה-SEO, שלא לומר גורו. ניל יעץ לאמזון, NBC ועוד חברות ענק, ויש לו מספר כלים עוצמתיים לאופטמיזציה של אתרים, שכל מקדם אתרים מתחיל מכיר.

בינואר השנה הוא פרסם סרטון וידאו, שבו הוא מדבר על טרנדים בשיווק באמצעות תוכן ב-2021, ומה כדאי לעשות כדי שהתוכן המעולה שלכם יגיע לכמה שיותר אנשים, ולא יאבד בים התוכן האינסופי ברשת.

בין ההמלצות, למשל: תרגום התוכן שלכם לשפות חדשות, בניית כלים חינמיים שניתן להשתמש בהם באמצעות הרשמה בלבד, שימוש בווידאו ועוד.

אני, באופן אישי, הכנסתי כמעט כל המלצה שלו מהסרטון לרשימת המשימות שלי, ואני ממליצה לכל אחד ואחת שעוסקים בתוכן לצפות גם כן.

מייד לאחר מכן, כדאי להיכנס לערוץ היוטיוב של ניל, רק כדי להתרשם מהערוץ הסופר-מושקע ומסודר הזה. הכל מושלם בערוץ הזה. מהעושר של התכנים, דרך הפלייליסטים המסודרים ועד הטאמבניילס (התמונות הממוזערות) המעוצבים להפליא עם שפה גרפית מובחנת ומדויקת. פשוט להיכנס, לספוג השראה ולחשוב איך אנחנו מיישמים את כל הטוב הזה גם בערוץ שלנו.

אצלי לפחות, ערוץ יוטיוב מושקע ומסודר הוא בהחלט אחת המטרות העיקריות שסימנתי לעצמי לשנת 2021. ומה שלכם?

אהבתם את המאמר? מוזמנים לשתף!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

הפייסבוק שלנו

מאמרים מעניינים

סרטונים אחרונים

Device Slider

אודותינו

סוכנות דיגיטל יצירתי הוקמה על ידי מעיין כהן-רוזן בשנת 2017, ומספקת לבעלי עסקים מכלול שירותים בתחום הדיגיטל – משלבי מיתוג ראשוניים ועד תחזוקת אתרים וניהול נכסים דיגיטליים. 
אנו מתמחים בבניית אתרים ועמודי נחיתה על פלטפורמת וורדפרס, וביצירת אסטרטגיית תוכן הוליסטית, עם התמחות מיוחדת בווידאו ואנימציה.
בנוסף אנו מספקים שירותים ליצירת קורס דיגיטלי, משלב גיבוש הקונספט ועד הצילום, עריכה והפצת המוצר המוגמר. 
מעיין כהן-רוזן היא עיתונאית טכנולוגיה לשעבר, ולצידה עובדים אנשי מקצוע מתחומים שונים, ובהם מעצבים גרפיים, מתכנתים ומומחי PPC.